• Advertisement
ALLETOUW.NL

kun je HERCULINER bedliner ook op dempingsmatten verven?

Plaats hier de overige foto’s, filmpjes, links, etc. die je wilt delen met mede-MODDERPOELERS; alles wat raakvlak heeft met 4x4-en mag (met inachtneming van de huisregels natuurlijk!).

kun je HERCULINER bedliner ook op dempingsmatten verven?

Berichtdoor G-spot » do maart 28, 2019 8:32 pm

hallo
ik heb een vraagje, weet soms iemand of je de Bedliner van het merk HERCULINER ook op de isolatie/demper matten spuiten/verven, en vooral houd het ook, of bladerd het of?
ik weet niet of jullie die Bedliner sets kennen, die gebruikt worden om vooral de bak van pick -ups opnieuw van een robuste laag te voorzien.
ik heb dat spul iggen, en wilde het eerst in de bak van de P/G spuiten, omdat die wat geblutst etc was, maar hij is nou zo mooi geworden, uitgedeukt, bijgewerkt en gespoten dat ik het zonde vind om die mooie vloer te spuiten.
maar de voetplaten waar je met je voeten op zit, die zijn beplakt met die soort rubberen plak delen.
maar omdat in de beschrijving staat dat je het op lak moet doen, die van tevoren is opgeruwd met schuurpapier. maar ik kan nergens ontdekken of het ook op die matten houdt zonder los te laten.
daarom, als er soms ervaring deskundigen zijn, die soortgelijks al gedaan hebben, dan zou ik dit graag weten.
thanks, grtn Butcherke
G-spot

Re: kun je HERCULINER bedliner ook op dempingsmatten verven?

Berichtdoor dick » vr maart 29, 2019 6:59 am

Ff een pb'tje naar fourtrack of bellen.

Hij verkoopt t dus kan hij je adviseren mischien.
Anders ff een stukje proberen of t houd/hecht.
D'N AERDVRUTTER
Sj413v 86
Sj413k 85
Sj410v 87
Lj81 '79
dick
Veelpleger

Re: kun je HERCULINER bedliner ook op dempingsmatten verven?

Berichtdoor Badmuts20 » vr maart 29, 2019 9:47 pm

Wij hebben raptor bedliner in de vitara aan de binnenzijde gespoten.
Nu blijft het overall prima zitten, maar op de bitumen denmpingsmatten laat het los. Met name in de hoeken van de bitumen matten.
Tenminste bij ons scheurt en bladert het af.

Slechte ervaringen mee dus.
Badmuts20

Keer terug naar • 4x4-DUMP