Huisregels, algemene gang van zaken, mededelingen, tips, op- en aanmerkingen voor het gebruik van MODDERPOEL en zaken die alle MODDERPOELERS betreffen.
Zoals velen gemerkt zullen hebben is er van 't weekend e.e.a. 'omgevallen' op onze server; oorzaak wordt momenteel nog onderzocht, maar de boel is zo goed en zo kwaad als het ging weer aan de praat gemaakt (waarvoor dank!).
Het kan zijn dat er functies nog niet optimaal werken; meld die s.v.p. hieronder dan kan er nog ff naar gekeken worden
Zo te zien wel, in foruminstellingen heb ik niks staan waardoor ik geen email zou willen ontvangen. En mijn spambox is ook leeg. Maar als de mail het bij jullie wel doet, zal het wel ergens aan mij liggen Het viel me net op en dacht ik meld het in elk geval even
Vanwege een fysieke server-verhuizing zal MODDERPOEL in de nacht van 14 op 15 september verminderd- of helemaal niet bereikbaar zijn tussen 21:00 en 08:00u; hopelijk blijft de overlast tot een minimum beperkt.
Gelukkig lijkt ondertussen alles weer redelijk te werken (behalve de e-mail meldingen).
klopt het dat de e-mail nog niet werkt? Ik heb vanochtend een pb verstuurd maar deze staat nu nog steeds in postvak uit. En is dus nog niet verstuurd volgens mij.