• Advertisement
Suzi's Place

waterlek kachel Rocky

Hoe, wat, waar, wanneer & waarom

waterlek kachel Rocky

Berichtdoor mopar » za maart 02, 2019 1:06 pm

Na veel zoeken ben ik er achter gekomen dat het water dat ik verlies niet via de motor weg loopt maar via de kachel binnen in de cabine ](*,)
Had ook enkele gaten in de bodem :-k dus lekte het water gewoon naar buiten :oops:
Heeft er al iemand een kachel van een Rocky uitgebouwd? Gaat dit vlot?

Zal dit zeker zelf wel fixen maar zie er een beetje tegen op want ik zag dat de drempels die ik jaren geleden vernieuwd heb ook weer volledig door geroest zijn (strandtijden zal hier zeker wel voor iets tussen zitten). :-k
mopar

Re: waterlek kachel Rocky

Berichtdoor guus » zo maart 03, 2019 6:28 pm

Het makkelijkste is om het complete dashboard los te halen dan kun je er makkelijk bij.

De kachel op zich is een paar boutjes en wat kabels en buizen ,
maar als het dashboard op zijn plek zit is het bijna onmogelijk om alles los en weer vast te krijgen ](*,)
guus

Re: waterlek kachel Rocky

Berichtdoor mopar » ma maart 04, 2019 8:00 am

Dat had ik al in de mot, ik zag al in de workshop manual dat dit niet op 123 klaar was maar ik hoopte om het anders te kunnen doen. [-o<
Zal voorlopig in het motorcompartiment een U vormige buis tussen de aanvoer en afvoer van het water plaatsen zodat er geen water meer door de kachel stroomt en ook niet kan lekken. :-"
Dan kan ik later het dashboard slopen als ik wat meer tijd (leeg goesting) heb. :oops:

Bedankt voor de raad. =D>
mopar

Keer terug naar • ONDERHOUD