Wat de standkachel betreft: werkt deze wel goed met de brandstofpomp verticaal geplaatst?
Normaliter moet zo'n pompje namelijk bijna horizontaal hangen, iets van 15 graden omhoog gericht.
dick schreef:Super gaaf hoe je t maakt
Muddy Bandit schreef:Het ziet er in ieder geval strak, netjes en stevig uit.![]()
Heerlijk werk trouwens om zo'n metalen frame helemaal zo in elkaar te puzzelen/lassen dat alles ook nog recht/haaks en overal helemaal goed passend is, ik ben er vorig jaar winter vele avonden mee bezig geweest voordat ik er tevreden over was.
Muddy Bandit schreef:Ik heb het frame niet vast gelast maar vast gezet met bouten door de vloer en de dakrand, dat zit stevig vast.
Het front, zijkant en bodems is allemaal 8mm Trespa, de vaste delen zijn verlijmd aan het metalen frame en de schuifdeuren zitten in een aluminium profiel wat ook verlijmd is aan dat frame.
En de achterwand van die kasten is gewoon de zijwand van de bus, dat is beplakt met een kussen van 19mm armaflex + naaldvilt dus voor butsen in het plaatwerk door de inhoud van die kasten ben ik ook niet bang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.