Ik denk dat ik er wel klaar mee ben
"Gordijntjes" zijn gemaakt door mijn vrouw

De kieren aan de bovenzijde bij linker en rechtervoorramen zijn bewust gemaakt voor de ventilatie
Bij het rechter zijraam wordt nog een balein in genaaid om het beter te laten aan sluiten.
Zo ziet het er aan de buitenkant uit

Luifel met nieuwe hoes (ook gemaakt door vrouwlief) weer gemonteerd

"Rugzak" voor reservewiel opgehangen (inderdaad; ook weer door mijn vrouw gemaakt

)

Omdat bij het lieren ik altijd zat te hannesen met de bediening in mijn linkerhand en een lange kabel die overal in de weg hing (kabelaansluiting zit binnen), heb ik een houder gemaakt.
Bij niet gebruik van de lier ligt de bediening achter mijn stoel. Als ik 'm nodig heb, plaats ik 'm in de houder, steek de stekker in het stopcontact (rechts onder de houder) en de kabel ligt netjes opgerold op het dashboard. Mocht ik de bediening buiten willen gebruiken, haal ik 'm uit de houder, rol de kabel af en ik kan 'm bedienen naast de lier.
Prettig is nu ook dat als ik in de auto aan het lieren ben en ik heb bv ineens 2 handen aan het stuur nodig, de bediening niet half op mijn schoot ligt of naast/voor mijn stoel op de grond
Houder nog even een verfje geven en een rubber randje om het af te maken.

Moet nu alleen nog een dubbele usb aansluiting maken in dit kastje:

Dan kan ik mooi opgeborgen ipad's, e-readers etc zoveel mogelijk opladen tijdens het rijden en dus zo min mogelijk stroomverbruik als we ergens bivakkeren.
Wij zijn dus klaar om te vertrekken, en nu maar hopen dat dat dit jaar nog kan plaatsvinden
Bedankt voor al jullie commentaren en opmerkingen
Vriendelijke reisgroet,
De Toyota Travelcruiser