• Advertisement
Euro4x4Parts

Super Karpata 2019 : teamleden gezocht

Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden, aankomend evenement ontdekt? Vertel het hier! Ook afspraken voor bezoeken aan bestaande terreinen of aan evenementen kun je hier maken, maar dus ook vinden.

Super Karpata 2019 : teamleden gezocht

Berichtdoor zwaailicht » vr nov 02, 2018 11:38 pm

Hallo,

Wij, Bjorn en ik, rijden in 2019 de Super Karpata. Voor info zie : http://www.superkarpata.com
We hebben nog geen team, maar onze plaats is wel "veilig gesteld". Wij rijden zelf met een Nissan Patrol 2.8 TDI.

We zijn op zoek naar nog een of twee auto/teams die de uitdaging aan willen gaan.
Op dit moment zijn we in gesprek met een mogelijke deelnemer, maar nog niets is zeker.

Bij interesse kan er contact met me worden opgenomen : Hans Gommans / nul zes 610883485 of hans punt Gommans at me.com

Greetz
Hans, aka Zwaailicht
zwaailicht

Re: Super Karpata 2019 : teamleden gezocht

Berichtdoor StefV » ma nov 05, 2018 7:38 am

zwaailicht schreef:Hallo,

Wij, Bjorn en ik, rijden in 2019 de Super Karpata. Voor info zie : http://www.superkarpata.com
We hebben nog geen team, maar onze plaats is wel "veilig gesteld". Wij rijden zelf met een Nissan Patrol 2.8 TDI.

We zijn op zoek naar nog een of twee auto/teams die de uitdaging aan willen gaan.
Op dit moment zijn we in gesprek met een mogelijke deelnemer, maar nog niets is zeker.

Bij interesse kan er contact met me worden opgenomen : Hans Gommans / nul zes 610883485 of hans punt Gommans at me.com

Greetz
Hans, aka Zwaailicht

Ziet er super gaaf uit! Helaas kan ik in Mei en Juni absoluut niet van mijn werk weg..
Succes in ieder geval!
Suzuki Samurai '91
StefV
nr. 2000

Keer terug naar • TERREINEN & EVENEMENTEN