• Advertisement
Euro4x4Parts

Ouddorp strand evenement 15 & 16 juni

Terrein gevonden waar gereden mag/kan worden, aankomend evenement ontdekt? Vertel het hier! Ook afspraken voor bezoeken aan bestaande terreinen of aan evenementen kun je hier maken, maar dus ook vinden.

Ouddorp strand evenement 15 & 16 juni

Berichtdoor Stichting Jeebee » zo mei 19, 2019 5:17 pm

Op Z A T E R D A G 15 Juni en Z O N D A G 16 Juni 2019 is er op het strand in OUDDORP een strandevenement in samenwerking met het Stichting kop van Goeree.

Dit jaar zullen we voor de kleintjes onder ons (of voor hen die zich nog kind voelen) een stormbaan hebben op het strand. Hier kan iedereen dan gebruik van maken.

Ook is ons gevraagd om mensen mee te nemen dit komt een goed doel ten goede. Wij zullen de opbrengst dan afstorten. Mensen die zich melden om mee te rijden (publiek) kunnen zich melden in de strandtent de Zeester en hier een kaartje kopen.

Jeebee rijdt weer op een door een graafploeg aangelegd parcours van ongeveer 2.5 kilometer, hier liggen dan ook 4 tot 6 banen.

U kunt zich vanaf 10.30 uur inschrijven in strandtent “de Zeester”.

!!! LET OP!!! Op zaterdag is het rijden vanaf 11.00 uur tot 16.00 uur. En op zondag vanaf 13.00 uur tot 16.00 uur. Dit laatste is ivm zondagsrust.

Let op!! De strandtent en het parcours zijn met auto alleen te bereiken onder begeleiding van Jeebee.

U kunt uw auto beneden parkeren en genieten van een korte wandeling in de duinen om u alvast in te schrijven.

Vanaf 10.30 uur zal Jeebee u in groepjes met de auto door de duinen begeleiden.

U mag het strand uitsluitend Links van de oprit betreden.

Wanneer u uw inschrijving nog niet heeft gedaan aub uw auto netjes parkeren op het strand op aanwijzing van een Jeebee medewerker.

Heeft u in de file gestaan en bent u wat later? U mag alleen onder begeleiding van Jeebee met de auto naar het strand.

Met een bord zullen wij zowel boven als beneden aangeven op welk tijdstip Jeebee u kan begeleiden.

Wanneer u in de loop van de dag het strand met de auto gaat verlaten, mag ook dit alleen onder begeleiding van Jeebee.

Zonder begeleiding de duinen met auto betreden=100% bekeuring.

We hebben te maken met een natuurgebied en daaraan zijn bepaalde spelregels verbonden. Deze spelregels moeten worden nageleefd.

De hele dag zijn er personen aanwezig die dit evenement beoordelen. Wanneer de regels niet worden nageleefd zal de persoon in kwestie daarop worden aangesproken en in sommige gevallen zelfs worden bekeurd. Later kan dit ook gevolgen hebben voor Jeebee.

Nieuw op dit evenement is dat we deze keer een BBQ kunnen aanbieden voor iedereen.

De kosten voor de BBQ zijn 15 euro per persoon exclusief drank. U dient zich hiervoor wel even aan te melden op Ouddorp@jeebee.nl . Graag in de mail vermelden;
– Naam
– Aantal personen

U ontvangt van ons altijd een mail terug met verder info betrekkende de BBQ.

Aanmelden kan tot 5-6-19!!!!!!!

Ook voor dit evenement hebben we weer een evenementenregeling. Opgeven op evenementenregeling@jeebee.nl

LET OP alle voertuigen dienen verzekerd te zijn denk hierom als je komt rijden. Geen verzekeringspapieren is ook geen deelname.

Helaas is het niet mogelijk om te overnachten op het strand zelf. Echter is er in de buurt wel de gelegenheid om te overnachten.
Stichting Jeebee
4x4 collectief

Re: Ouddorp strand evenement 15 & 16 juni

Berichtdoor StefV » ma mei 20, 2019 7:05 am

Inschrijven voor alleen rijden is dus ter plaatse?

Maar ik ben er bij! Lang geleden dat ik op Ouddorp heb gereden. Nu al zin in!
Suzuki Samurai '91
StefV
nr. 2000

Berichtdoor Stichting Jeebee » ma mei 20, 2019 5:55 pm

Inschrijven in inderdaad ter plaatsen.
Stichting Jeebee
4x4 collectief

Berichtdoor Stichting Jeebee » ma mei 20, 2019 5:55 pm

Mocht je mee willen doen aan de BBQ dan wel vooraf aanmelden op het genoemde mail adres.
Stichting Jeebee
4x4 collectief

Berichtdoor Stichting Jeebee » ma jun 03, 2019 5:42 pm

Up voor ons volgende evenement.

DENK AAN DE BBQ MOCHT JE MEE WILLEN DOEN EVEN MAILEN
Stichting Jeebee
4x4 collectief

Berichtdoor Stichting Jeebee » zo jun 09, 2019 12:54 pm

Inschrijving voor de BBQ is gesloten!

We hebben dit jaar overigens als goed doel de Cliniclowns.

https://www.cliniclowns.nl/steun-ons/acties/kom-in-actie/actie/4x4-evenementen-

Hier kan je online een donatie doen naar de cliniclowns.

De complete opbrengst van het meerijden van het publiek zal worden gedoneerd aan de cliniclowns.
Stichting Jeebee
4x4 collectief

Berichtdoor mopar » do jun 13, 2019 9:28 am

Wat kost de deelname hier, ik zie prijzen van 15 tot 35 euro, dit is niet helemaal duidelijk :-k
Ik wil zondag komen rijden, wat kost mij dit :?:
mopar

Berichtdoor Stichting Jeebee » ma jun 17, 2019 7:35 pm

mopar schreef:Wat kost de deelname hier, ik zie prijzen van 15 tot 35 euro, dit is niet helemaal duidelijk :-k
Ik wil zondag komen rijden, wat kost mij dit :?:

Sorry voor de te late reactie.

Kosten zijn zover mij bekend op de site te vinden. Maar ik zal ze als nog even uitleggen.

Donateur van jeebee 15 euro of bij 2 dagen 30 euro.
Donateur worden en rijden 35 euro of bij 2 dagen 50 euro.
Overige deelname 35 euro of bij 2 dagen 70 euro.

Mocht je dus donateur geworden zijn dan rijd je het volgende evenement voor 15 euro of 30 euro voor 2 dagen.

Het donateursschap eindigt eind december.
Stichting Jeebee
4x4 collectief

Keer terug naar • TERREINEN & EVENEMENTEN