• Advertisement
ALLETOUW.NL

Carterpan Toyota 2L (4x4)

Vragen en antwoorden omtrent de aanschaf van diverse 4x4's en 4x4 accessoires en algemene informatie over diverse 4x4 modellen, gebaseerd op de ervaringen van mede-MODDERPOELERS!

Carterpan Toyota 2L (4x4)

Berichtdoor App » za sep 25, 2021 12:02 pm

Ik heb een Toyota Hilux RN106 met een 22R motor. Deze motor verbruikt mij teveel venzine en wil daarom een dieselmotor inbouwen. Ik heb een 2L blok staan maar deze is afkomstig uit een Hilux 2WD. De carterpan is anders dan bij een 2 of 3 L die standaard in een 4x4 voertuig zit. Kan iemand mij helpen aan een cartepan waarmee ik de 2L passend kan krijgen in de RN106?

Alvast bedankt
App

Re: Carterpan Toyota 2L (4x4)

Berichtdoor dick » za sep 25, 2021 7:00 pm

Bij suzuki's kun je m omdraaien en een andere olie aanzuigbuis pakken ,hoe t met omlassenToyota zit geen idee maar omlassen moet altijd kunnen toch ,neen aan dat t diffhuis in de weg zit.

Is het verder gewoon plug en play.ik neem aan dat werkelijk alles om gebouwd moet worden van versnellingsbak tot kabelboom de hele bub, zal gebeuren moeten.
D'N AERDVRUTTER

Sj413k 85
Sj410v 87
Lj81 '79
dick
Veelpleger

Re: Carterpan Toyota 2L (4x4)

Berichtdoor App » za sep 25, 2021 8:05 pm

Ja klopt, de kartepan van de 2L (2wd) heeft een uutsparing op de verkeerde plek.Ik zoek de carterpan van een 3L motor die in veel hilixen zit. Een pan omlassen kan ook, maar ik heb liever gewoon een originele pan. Maarja, even afwachten misschien heeft iemand het liggen. Bedankt voor je reactie.
App

Keer terug naar • AANKOOPTIPS & MODELINFORMATIE