Geen dank!
Morgen nog even een lier bij Gert langsbrengen, en 1 deze dagen komt Rik zijn lierkabels nog ophalen,
Geweldige uitvinding dat MPPOST!
Fourtrak schreef:gezocht een transplofje van uipko naar bijvoorbeeld de Drekdag
het gaat om opklapbaar grondanker dus past in je binnenzak
4x4polders schreef:Ik snap er niets van. Er stond een postkoets verzoek van mij richtig Bert. Ging om een grondanker. Al de berichten hiervan zijn weg?????
Hoe kan dit??????
Fourtrak schreef:4x4polders schreef:Ik snap er niets van. Er stond een postkoets verzoek van mij richtig Bert. Ging om een grondanker. Al de berichten hiervan zijn weg?????
Hoe kan dit??????
![]()
![]()
![]()
kijk even in aangeboden Opa
4x4polders schreef:Fourtrak schreef:4x4polders schreef:Ik snap er niets van. Er stond een postkoets verzoek van mij richtig Bert. Ging om een grondanker. Al de berichten hiervan zijn weg?????
Hoe kan dit??????
![]()
![]()
![]()
kijk even in aangeboden Opa
Ik leg er af..... Hoe dan ook, ga het anker zelf wel brengen in Heerde![]()
Als ik ooit nog bericht krijg op mijn aanmelding
4x4polders schreef:Handig, twee dezelfde onderwerpen in twee verschillende groepen.....
Zocht me verloren.
Fourtrak schreef:4x4polders schreef:Handig, twee dezelfde onderwerpen in twee verschillende groepen.....
Zocht me verloren.
dat komt omdat jij een "gezocht" plaatste bij aangeboden en dan kan je het zelf niet meer terugvinden![]()
daar hebben ze een naam voor volgensmijAllersheimer
Pinz M712 schreef:Iemand laadvloertje van 2 bij 5 vanuit zantvoort naar eindhoven over....![]()
Vrees dat er nog een pinzgauer naar t brabantse komt....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.