• Advertisement
ALLETOUW.NL

Motor blok

Op zoek naar die bijzondere 4x4 of dat ene onderdeel of accessoire voor je gekoesterde bolide? Vind het hier! Alleen voor niet-commercieel gebruik.

Motor blok

Berichtdoor JopBroek » ma nov 09, 2020 3:11 pm

Hoi allemaal,

Ik heb hier op het forum al wat vragen gesteld over het inbouwen van een 1.3 GTI blok en hierbij werd aangegeven dat het een 1.6 8v ook een goede zou zijn.

Nu was ik even benieuwd of iemand nog iets heeft liggen.
Ik zoek dus een 1.3 gti blok of een 1.6 vit (8 of 16v).

Alvast bedankt!
JopBroek

Re: Motor blok

Berichtdoor martijn69 » wo nov 18, 2020 10:40 am

hoi Jop ik heb nog een 1.6 16v liggen er zit geen haakse ontstekking op maar verder is ie redelijk compleet.ik hen hem zelf jaren geleden gekocht.mischien moet je hem voor je hem evt in zou bouwen nog wel nalopen.er missen mischien toch wat dingetjes die ikzelf heb gebruikt.ohja het is een monopoint injectie.250 euro moet ie kosten mvg martijn
martijn69

Re: Motor blok

Berichtdoor JopBroek » wo nov 18, 2020 10:46 am

martijn69 schreef:hoi Jop ik heb nog een 1.6 16v liggen er zit geen haakse ontstekking op maar verder is ie redelijk compleet.ik hen hem zelf jaren geleden gekocht.mischien moet je hem voor je hem evt in zou bouwen nog wel nalopen.er missen mischien toch wat dingetjes die ikzelf heb gebruikt.ohja het is een monopoint injectie.250 euro moet ie kosten mvg martijn

Hoi Martijn ik heb je even een prive bericht gestuurd.
Alvast bedankt!
JopBroek

Keer terug naar • GEZOCHT