• Advertisement
ALLETOUW.NL

Christiaan

Stel hier jezelf en je auto(s) voor, het liefst met foto's natuurlijk. Leuk voor alle MODDERPOELERS!

Re: Christiaan

Berichtdoor chris-tiaan » za okt 26, 2019 8:39 am

Ik post hier niet zo veel meer. De ritjes gaan gewoon door. Nog steeds een 5-tal keer per jaar.
Hier kan je onze avonturen volgen : https://sites.google.com/site/raaenteam/

Binnenkort zal er waarschijnlijk 1 Defender minder op de foto's staan. Ik kocht recent namelijk een HDJ80. Had al lang zin in een Land Cruiser en was eigenlijk aan het uitkijken naar een HDJ95 maar dan contacteerde iemand mij spontaan die een leuke HDJ80 aanbood met "slechts" 242.00 km op de klok. Het is een van de laatsten, bj 1997, TD 24 kleppen, manueel
Raaên = disappearing from the grid = remise à zero
chris-tiaan

Berichtdoor Euro4x4Parts » ma okt 28, 2019 5:01 pm

Wlkom Christiaan vanuit Spanje ! De fotos' doen we denken aan mijn " achtertuin "
Actief forumlid en/of donateur ?? Vraag me om de 10 % korting op het hele assortiment, bovenop de prijzen vermeld op de website dus !
http://www.euro4x4parts.com/parts/
Euro4x4Parts
Adverteerder

Berichtdoor chris-tiaan » ma okt 28, 2019 6:00 pm

Euro4x4Parts schreef:Wlkom Christiaan vanuit Spanje ! De fotos' doen we denken aan mijn " achtertuin "

Euh dankuwel ik ben hier nog maar 7 jaar geregistreerd. U leest blijkbaar niet alles en reageert blindelings op elke nieuwe post in de "voorstellen rubriek :mrgreen:
Raaên = disappearing from the grid = remise à zero
chris-tiaan

Berichtdoor Ranger » wo okt 30, 2019 9:48 am

Reed er toevallig gisteren op de NL A28 nog één voorbij met B kenteken en daktent; schitterende wagens!!
~ Real trucks have glow plugs :-B ~
Ranger
Site Admin

Vorige

Keer terug naar • VOORSTELLEN