• Advertisement
4x4 Haarlemmermeer

"De Duuzend" -- sj410 buggy

Eindelijk alle MODDERPOEL restauratieverslagen en ombouwprojecten in één subforum!

"De Duuzend" -- sj410 buggy

Berichtdoor murk » di sep 28, 2010 8:21 pm

Weekendje scalyn met de club geboekt en 3 weken voor dat we gaan toch de duuzend maar eens nakijken.
Dat ding heeft na Inor n half jaar stilgestaan onder een zeiltje....

Oeps:
Afbeelding
Afbeelding

Conclusie:
Koppeling stuk, carburateur vol bagger, assen staan vast en nog maar 1 carrosseriedeel wat niet volledig verrot is en dat is de achterklep.... :|
Ok strippen dan maar dat ding:

Afbeelding
De boutjes zaten wat vast...:
Afbeelding
Afbeelding

Ik had nog een gestrand restauratie carrosserietje liggen uit duh haag waar ik niet wist wat ik er mee aan moest, kwam mooi uit:
Afbeelding
Afbeelding

Alle overbodige luxe zoals dorpels, laadbak, spatborden en dashboard eruit gezaagd:
Afbeelding

Het skateboard schoongespoten:
Afbeelding

Schutbord in de verf en passen:
Afbeelding

Een begin gemaakt aan de rest van de rolbeugel:
Afbeelding
Afbeelding

Theorie:
Afbeelding

Praktijk:
Afbeelding
Afbeelding

Neus:
Afbeelding
Afbeelding

Ruitenwissers en n voorraam is allemaal overbodige luxe :mrgreen:
Afbeelding

Weer wat nutteloos blik weggeslepen en vervangen voor wat stevigers:
Afbeelding

´N avondje motippen :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Owja de assen stonden vast en ik kan zonder spatborden toch weer wat grotere wielen kwijt, euhm..
Paar weken terug een set 33 inch blackstars uit zeeland, bij lamlooney n set samurai assen opgehaald waar al spoa opgebakken zat, vitara diffs heb ik nog van edjuh gekocht vorig jaar en een 416 zat er al onder dus ja toch maar eens gebruike dan:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Co2 sper bakken:
Afbeelding
Afbeelding

Vitara ring uitklokken:
Afbeelding

En in de bedrijfskleur :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

En dan komt je bijrijdert zaterdagmiddag om een uur of 6 met de mededeling dat ie niet eerder naar huis gaat voordat de nieuwe assen eronder zitten en op z´n wielen staat. Dat werd dus half 4 s´nachts.... :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Johan kwam ff om een stukkie ijzer en ging meteen aan de gang, alle olie ververst:
Afbeelding
Johan Bedankt man!

Alle overbodige luxe zoals dashboard en kabelboom zijn eruit dus moest zelf een dashboard maken.
Temperatuur, oliedruk en acculampje:
Afbeelding

Kuipies opgehaald:
Afbeelding

En na nog een avond tot half 3 s´nachts staat ie dan toch klaar en geladen voor scalyn!
Afbeelding

En klaar voor de strijd!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De warn 8274 aan het werk zetten:
Afbeelding
Afbeelding

Hmm toch ff wenne dat spoa...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En daar staat ie weer geladen voor de terugreis, alles wonder boven wonder heel gebleven ondanks een zwaar weekend scalyn:
Afbeelding

Pfff nu eerst weer es n paar avonden gewoon op de bank... :mrgreen:



Update 27-09-2011

Inmiddels heeft de duuzend zonder al te veel kleerscheuren 2x sclayn, 1x bilstain, 1x nk trail en 'n paar binnenlandse evenementen overleefd.
Ik zelf ben verhuisd van de grote werkplaats naar m'n eigen kleine werkplaats dus het wordt weer eens tijd om wat aan de duuzend te doen :mrgreen:

Eerste avond in de nog lege werkplaats:
Afbeelding

Motor met bak eruit om diverse lekkages op te lossen:
Afbeelding
Afbeelding

Ik had goeie zin dus slopen die handel:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hoofdrolbeugel aanpassen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aansluiting op het chassis:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Achteras:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuw speelgoed :mrgreen: :
Afbeelding

Test:
Afbeelding

Het eerste idee:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen was de zin op, aantal projecten tussendoor gedaan voordat het weer op kwam borrelen :mrgreen:

Koppeling, drukgroep en lagers en keerringen in de bak vervangen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen heeft het weer een tijd stil gelegen totdat we weer n weekend inor boekten, toen moest ik wel :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fairlead:
Afbeelding

Sleephaken anti diefstal gemaakt:
Afbeelding
Afbeelding

Mmm donut:
Afbeelding

Accusteun:
Afbeelding

Lierbevestiging:
Afbeelding
Afbeelding

Ouwe zooi eraf:
Afbeelding
Afbeelding

Donut:
Afbeelding

Nieuwe achterkant:
Afbeelding
Afbeelding

Trekhaak:
Afbeelding

Was niet tevreden met het 1e idee voor het veersysteem dus wat anders verzonnen, het officiële Wagenaar Offroad Suspension System :mrgreen: :mrgreen: :
Afbeelding

De binnenschilders Joop en Bennis :mrgreen: :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog ff snel testen voor die de vrachtwagen in gaat:
Afbeelding

En vers uit Inor:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lamlooneys ouwe demper van z'n zwarte metaltop die ik gesloopt heb:
Afbeelding

In Inor is alles heel gebleven op n lekke band na, had eigenlijk wel verwacht dat er wat af zou knappen..
De achteras heeft door de korte onderste links wel wat rearsteer wat ik al verwachtte maar ik vond dit de
mooiste plek om de bevestigingspunten aan het chassis te maken dus ja...




Update 19-03-2012

Na lang zoeken voor een betaalbare prijs in november 2011 bandjes gekocht, en daar gaan we weer :mrgreen:
Afbeelding

Simex 35 x 10,5 x 16, gemeten 89cm hoog :mrgreen:
Afbeelding

Passen:
Afbeelding

Samurai assen gaan dat niet leuk vinden bedacht ik me toen en wilde ook gaan sperren voor + achter dus dan maar meteen goed aanpakken.
Mercedes g-assen met 5.33 overbrenging gekocht:
Afbeelding

Avondje slijpen:
Afbeelding

De vooras draait de verkeerde kant op voor een suzuki tussenbak dus wat aan het rondbellen geweest
en kreeg een prijsopgave van €750,- met inlevering van je eigen as voor het ombouwen naar de goede draairichting.
Dat terwijl een nieuw types vooras die wel de goede kant opdraait gemiddeld €1250,- kost en nog sterker is ook :-k
Ben nogal eigenwijs dus met een millimeter schijfje in de slijptol en 2 stalen busjes €750,- verdient:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik draai dus het gehele middelste gedeelte van de as incl de steekassen, het diff alleen kan niet omdat ik dan de spernokken mis aan de andere kant van het diff.

Wil de vooras 20cm naar voren plaatsen dus het chassis kaalgeslepen:
Afbeelding

Het stuurhuis moet dan ook 20cm naar voren dus op zoek naar ruimte:
Afbeelding
Afbeelding

Geen ruimte gevonden dus eraf die zooi :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verlengd chassis in aanbouw:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het plan: 3-link met panhardstang op spiraalveren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Originele mercedes panhardstang aangepast:
Afbeelding
Afbeelding

Vitara veertjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bevestiging op t chassis:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Panhardbevestiging op t chassis verstevigd, en ja het had ook minder onnodig ingewikkeld gekunt :mrgreen: :
Afbeelding
Afbeelding

Bollen er weer onder de juiste hoek op:
Afbeelding
Afbeelding

Ik kon niets met de originele stuurarmen dus dan zelf maar maken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zooi van de pittmanarm af:
Afbeelding
Afbeelding

Als we dan toch amerikaanse stijl gaan dan maar meteen goed, dus een grote mannen stinger :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verstevigingen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Beugeltjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Fairlead:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Haken:
Afbeelding
Afbeelding

Ruimte maken voor het stuurhuis:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Binnenspatborden + bodemplaat voor de extra koeling:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Losse zooi gestraald en in de 2k verf gekwast (ja gekwast ja :mrgreen: ):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vetnippels in de kogels:
Afbeelding
Afbeelding

Vooras afgelast, verstevigd, nog een keer gestraald en ook in de verf:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voorkant geschuurd, geprimerd en geschilderd (geen motip zooi meer deze keer :mrgreen: ):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suzuki steek op de naven gemaakt en suzuki remmerij pasgemaakt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Knuckles en stuurstangenzooi gestraald en geschildert in 2k:
Afbeelding
Afbeelding

Monteren met nieuwe dichtingen, vetnippels tussen de wiellagers en in de bollen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Diff:
Afbeelding

Verlengde stuurstang:
Afbeelding

Rembekrachtiger van een sam erop gebouwd:
Afbeelding

Wielen erop en naar buiten gerold.
Dit is de ruimte bij maximale stuuruitslag en de veer volledig ingedrukt:
Afbeelding

Auto omgedraaid en begonnen aan de achterkant

Van:
Afbeelding
Afbeelding
Naar:
Afbeelding

Samurai as eronder vandaan:
Afbeelding

Kantelstukken + veerophanging verbeterd:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Langere onderste links + nieuwe bevestiging op het chassis om de rearsteer te beperken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Achteras 10cm naar achter gezet tov de originele wielbasis:
Afbeelding

Stangen naar de kantelstukken op maat gemaakt:
Afbeelding

Had de as te weinig voorspanning gegeven toen ik de brug erop laste dus brug doorgeslepen, gericht, afgelast en de as was weer recht:
Afbeelding

Gestraald en geschilderd:
Afbeelding
Afbeelding

Schilderen en afmonteren:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kon de steek niet zo aanpassen zoals ik voor heb gedaan door de vorm van de steekassen dus adapters laten frezen van mercedes naar suzuki steek:
Afbeelding
Afbeelding

Verschil tussen suzuki en mercedes:
Afbeelding
Afbeelding

Nieuwe lagers en keerringen monteren:
Afbeelding

Samurai schokbrekers op de vooras gebouwd:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuwe schijven + blokken op de vooras, remmen op de achteras moeten nog even wachten, geen tijd :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

En toen een behoorlijke deuk in het budget geslagen door rvs omvlochten rem/sper-slangen te laten maken ](*,)
Afbeelding
Afbeelding

Rechtstreeks vanaf de hoofdremcilinder:
Afbeelding

Keerring vervangen van de stuurpomp:
Afbeelding

Verlaste en verstevigde diffdeksel:
Afbeelding

Binnenspatborden gemonteerd:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Breed? :shock:
Afbeelding
Afbeelding

Inmiddels is het een paar dagen voordat we met de club naar mammut gaan :shock:

De auto weer gedraaid en toen heeft bijrijder bennis het motorblok vervangen na 2 jaar trouwe dienst(begon wel erg te roken en ratelen) terwijl ik
in belgie een 5.14 tussenbak ophaalde (416 was niet traag genoeg naar m'n zin).
Nieuwe blokkie ingebouwd, starten, liep goed maar begon na een paar seconden toch wel heel erg te ratelen,
gvd miskoop. Blok er weer uit en m'n joker ingezet :mrgreen:
M'n joker was een doorgerotte sj410 die voordat ik hem kocht 5 jaar ongebruikt buiten heeft gestaan bij de vorige eigenaar, ik heb hem lopend gemaakt, gekocht, een paar uur gereden en daarna heeft hij nog eens 4 jaar bij mij buiten stilgestaan. Maar ik wist iig dat hij goed was :mrgreen:
Afbeelding

Accu erin, choke aan, voor de rest niets aan gedaan en op goed geluk de sleutel omgedraaid [-o<
Afbeelding

Ff 10 seconden doorstarten en hij liep, en gelijk goed ook \:D/
Alles werkte ook nog en de remmen stonden niet eens vast dus eerst es een half uurtje rondgecrosst op het pad
en het blok toen het blok definitief voor goed verklaard, daarom hou ik zo van duuzends :mrgreen:

2 avonden voordat we gaan motortjes gewisseld met m'n vader en m'n bijrijder:
Afbeelding

Ingebouwd incl. extra koeling:
Afbeelding

Ben er toen na een korte testrit achtergekomen dat de achterste ingekorte mercedes aandrijfas de hoek bij het diff niet aankon
dus een dag voor mammut nog een patrol aandrijfas pasgemaakt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tijd voor een testrit :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Pffff zo dat waren 5 maanden elke avond, weekend, 2 weken kerstvakantie en nog eens 2 weken opgenomen vakantie.....
Maar hij rijdt wel weer lekker :mrgreen: :mrgreen:


Flex van 1,21m :mrgreen: :
Afbeelding
Afbeelding


Filmpjes van m'n gepruts :mrgreen:


Stingertest :mrgreen:



Update 22-08-2012

Toch maar weer eens updaten :-k
Lag een zondagochtend brak op bed te internetten en zag op marktplaats iets wat ik niet kon laten staan.
Half uurtje later zat ik in de auto richting zuid limburg :mrgreen:
Afbeelding

Een set van vijf 38,5 inch super swamper boggers
Afbeelding
Afbeelding

Banden zijn 16 inch en ik wou op gv velgen blijven rijden(vind die het mooiste :mrgreen: ) maar dan wel met beadlocks,
normaal gaat dit alleen niet passen omdat het hart van deze velgen gelijk ligt met de velgrand
dus geen plek voor de ring en de moeren daarachter ](*,)
Afbeelding
Afbeelding

Hart iets afgedraaid omdat de velgring iets taps naar binnen toeloopt
Afbeelding

Hoop werk voor 1,5 cm :mrgreen:
Afbeelding

De plaatsen waar de straler straks niet meer bijkomt zelf al gestraald, hart gelast en de beadlocks erin
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vers terug van de straler / poedercoater, bling :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Zie je niks meer van na een daggie landsart :mrgreen:
Afbeelding


Owja en stickers geplakt van iemand die veel betere foto's maakt dan ik 8)
Afbeelding


To do list :-k
- Nieuwe verbeterde panhardstang maken, deze is krom gegaan na een flinke klapper in mammut, heb m nu tijdelijk gericht en verstevigd.
- Nieuwe verbeterde ring om de tussenbak maken en gelijk de ophanging daarvan aanpassen zodat m'n touwtje weer vrijloopt en de uitlaatdemper hoger kan.
- Spaghetti uitlaatspruitstuk monteren en de rest vd uitlaat aanpassen
- Deksel van het voordiff eindelijk eens lekdicht maken en in de kleur zetten
- Suckdown liertje voor de achteras opbouwen voor de kantelmomenten
- Ach nog zoveel eigenlijk, nooit klaar zo'n ding .......... :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door murk op wo aug 22, 2012 6:57 pm, in totaal 7 keer bewerkt.
Afbeelding

Modderpoel forum, vintage like f#ck!
Avatar gebruiker
murk
 
Berichten: 2343
Geregistreerd: vr aug 18, 2006 6:46 pm
Woonplaats: oosterblokker

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Monster » di sep 28, 2010 8:33 pm

Wooooooooow m03 effe lekker geknutseld denk...
Afbeelding
Let maar niet op mij, ik kraam altijd minimaal 97% onzin uit !!!
Avatar gebruiker
Monster
Legende
 
Berichten: 20509
Geregistreerd: zo feb 21, 2010 9:40 pm
Woonplaats: 't pitoreske Sint Oedenrode

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Ranger » wo sep 29, 2010 8:18 am

:shock: Hoe verbouw je een soes in een week?! Handige donder :mrgreen: !
~ Real trucks have glow plugs :-B ~
Avatar gebruiker
Ranger
Site Admin
 
Berichten: 18488
Geregistreerd: wo jun 08, 2005 2:05 pm
Woonplaats: Mariënberg

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Beest-sj413 » wo sep 29, 2010 9:38 am

Vetttttt
http://www.garage-eugerio.nl
OFFROAD SERVICE

Afbeelding

Niet vastgestaan is niet hard genoeg geprobeert!
Avatar gebruiker
Beest-sj413
Veelpleger
 
Berichten: 3985
Geregistreerd: do apr 02, 2009 11:13 am
Woonplaats: Glanerbrug, Enschede

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor hiking cow » wo sep 29, 2010 9:50 am

Superkicke! :D 't is net als zo'n verbouwprogramma op tv: Het lijkt allemaal zo simpel als je het ziet, maar ga er zelf maar eens aan staan...
hiking cow
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di sep 07, 2010 4:34 pm

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Tukkerrik » wo sep 29, 2010 12:01 pm

Mark..., WTF!!! :shock: :shock: :shock:

Niet normaal man!
De meesten zijn hier jaren mee zoet, en dan nog pas halverwege....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Tukkerrik
Mudderator
 
Berichten: 2972
Geregistreerd: zo maart 30, 2008 7:32 pm
Woonplaats: Tubbergen

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Kangaroo Jack » wo sep 29, 2010 4:11 pm

Hij had dan ook heeeeeele goeie assistentie zo nu en dan :mrgreen:
No dogs no glory
Avatar gebruiker
Kangaroo Jack
Opperspammer
 
Berichten: 8609
Geregistreerd: di apr 08, 2008 6:30 pm
Woonplaats: Tiel!

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Art » wo sep 29, 2010 4:27 pm

je weer leker bezig geweest!!

maar ik weet uit ervaring dat het allemaal niet zo moeilijk is zolang je de ruimte, spullen en financiele middelen maar heb.
niet om je werk af te kraken hoor!

maar de meeste mensen zitten thuis voor de deur op straat met een lasapparaatje van de gamma en dan alles pas moeten zagen met een ijzerzaagje, dan moet je tobben!

mooie oplossing trouwens met je lier, had ik zo nog nooit gezien!
Avatar gebruiker
Art
 
Berichten: 533
Geregistreerd: vr feb 26, 2010 7:06 pm
Woonplaats: Ammerstol Zuid-Holland

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor De Rode Baron » wo sep 29, 2010 6:27 pm

Super Mark!! =D>
Netjes gedaan, een soes met eens een andere uitstraling!


Mooie bandjes trouwens! :mrgreen:
Avatar gebruiker
De Rode Baron
Mudderator
 
Berichten: 9407
Geregistreerd: vr apr 07, 2006 10:39 pm
Woonplaats: Enschede

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Dion » wo sep 29, 2010 6:32 pm

vakwerk, simpel!

maarre.... dat grotere suzuki monster van je, hoe staat het daarmee?! :mrgreen:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Dion
Plaatjesmaker
 
Berichten: 12808
Geregistreerd: di jul 05, 2005 4:28 pm
Woonplaats: Kedichem

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor jordy » do sep 30, 2010 3:28 pm

das pas ff lekker bezig geweest
:mrgreen: =D>
asfalt is overbodig (hij gaat zo die gaat)
SUZUKI JIMNY 4X4 3cm verenlift, 5cm bodylift, snorkel, warrior lier, hella verstralers en 235-75r15 bf Mud's
Afbeelding
Avatar gebruiker
jordy
Veelpleger
 
Berichten: 2665
Geregistreerd: za mei 01, 2010 6:06 pm
Woonplaats: schoondijke (west zeeuws vlaanderen)

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor murk » do sep 30, 2010 7:20 pm

Bedankt voor de reacties!

Ranger schreef::shock: Hoe verbouw je een soes in een week?!

Hoho, t ware er 3, wel net zoveel geslapen als normaal in een week, werkt altijd zo'n deadline :mrgreen: :mrgreen:


Kangaroo Jack schreef:Hij had dan ook heeeeeele goeie assistentie zo nu en dan :mrgreen:

Komt ie begin vd avond om een stukkie ijzer, staat ie er gewoon om half 11 nog... Tnx men!


Art schreef:lasapparaatje van de gamma en dan alles pas moeten zagen met een ijzerzaagje, dan moet je tobben!

Bij de gamma hebben ze ook slijptollen voor een paar tientjes, een ijzerzaag is wel heel erg oldskool....


De Rode Baron schreef:Mooie bandjes trouwens! :mrgreen:

Terugkopen? :mrgreen:


Dion schreef:maarre.... dat grotere suzuki monster van je, hoe staat het daarmee?! :mrgreen:

Die staat er nog bij zoals op foto 1, moet opschieten want eind van het jaar moet ik de schuur uit...
Afbeelding

Modderpoel forum, vintage like f#ck!
Avatar gebruiker
murk
 
Berichten: 2343
Geregistreerd: vr aug 18, 2006 6:46 pm
Woonplaats: oosterblokker

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Kangaroo Jack » do sep 30, 2010 10:10 pm

...en da's voor onze murk dan een zwarte dag!

Wát een knutselparadijs is die skuur zeg! Alles erop en eraan
No dogs no glory
Avatar gebruiker
Kangaroo Jack
Opperspammer
 
Berichten: 8609
Geregistreerd: di apr 08, 2008 6:30 pm
Woonplaats: Tiel!

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor juko23 » za okt 02, 2010 9:15 pm

dat is even doorwerken maar dan heb je ook wat leuks op de wielen staan knap gedaan
Avatar gebruiker
juko23
 
Berichten: 24
Geregistreerd: ma maart 15, 2010 10:06 am
Woonplaats: Glanerbrug (Enschede)

Re: Uit de hand gelopen algehele revisie sj410 ...

Berichtdoor Jorn » zo jun 05, 2011 10:41 pm

zie nu pas dit projectje , mooi in elkaar gezet hoor! drijf je dit aan met een duust ? :mrgreen:

zo te lezen heb je dezelfde banden als ik ( 235/85 versie ) ben je dr ook zo tevreden van? 8)
sj413 Power !
Avatar gebruiker
Jorn
Opperspammer
 
Berichten: 5040
Geregistreerd: do okt 30, 2008 3:42 pm
Woonplaats: Brugge (B)

Volgende

Keer terug naar • PROJECTEN

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.