Ik heb sins een paar weken een Suzuki Samurai tintop super blij mijn eerste rijdende 4x4

Er zijn al heel wat aanpassingen aan gedaan maar niet op de beste manier.
Hij heeft grotere veerschommels 4cm en een 3inch verenpakket eronder.
Maar door die enorme lift trilt hij als ik optrek.
Ik heb al veel zitten lezen over dat de bak en de diff de zelfde hoek moeten hebben en dat de aandrijf as niet in een extreme hoek mag staan.
Nu heb ik zelf als stalen wigjes gemaakt die tussen de as en bladveren zitten van 7graden nu zijn de bak en diff wel weer de zelfde hoek maar nu is mijn aandrijfas 15 graden.
En ik denk dat hij die 15graden nog steeds niet leuk vind.
Nu zijn er 2 opties die ik kan bedenken:
1: is weer een stuk verlagen maar dat zou ik minder leuk voor het beeld.
2: een achteras vinden met een dubbele kruiskoppeling.
Voor optie 2 had ik er wel een aandrijfas met dubbele kruiskoppeling gevonden van Raptor 4x4 maar die kost bijna 600 euro.
Heeft er iemand een beter idee of goedkopere oplossing.
Misschien een andere aandrijfas die wel past.
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.