• Advertisement
Euro4x4Parts

Samurai 1.3 gti twin cam inbouwen

Motor, bakken, diff's & assen

Re: Samurai 1.3 gti twin cam inbouwen

Berichtdoor dick » wo nov 18, 2020 5:54 pm

JopBroek schreef:
dick schreef:Gti heeft ook pas vermogen als je m op toeren trapt, 1600 zou mijn voorkeur zijn de 1600 8v ff pasplaat erbij hebben en dan erin lepelen. Met een injectie moet je de kabelboom weer aanpassen.

Maar voor alle blokken geld vind eens een frisse..
Eigenlijk moet alles los om m ff te reviseren


Johan van schoonhoven is idd geschikte kerel!
Waarom zou je voorkeur zijn de 8v ipv de 16v?

Ik zou persoonlijk voor de carburateur gaan daarom een 8klepper,ga je voor injectie dus computer etc en een injectie pomp in de tank bouwen dan is je reactie op t gas iets vlotter.

Ik persoonlijk ben meer voor mechanische zooi ipv injectie maar dat heeft met persoonlijke voorkeur te maken en ik heb toch niet de ijdele hoop om snel ergens te moeten zijn.

Voor mijn part lag er in mijn 413 pick up ook een duuzend blokje met contactpunten etc simpele materie en loopt als een speer :mrgreen:
D'N AERDVRUTTER
Sj413v 86
Sj413k 85
Sj410v 87
Lj81 '79
Avatar gebruiker
dick
Veelpleger
 
Berichten: 3633
Geregistreerd: zo jan 02, 2011 3:14 pm
Woonplaats: wijhe

Vorige

Keer terug naar • AANDRIJFLIJN

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.