Hallo, het is weer een tijdje geleden dat ik hier voor t laatst was. Dat eindigde toen met een gestrand plan voor de bouw van een dubbel cab HJ60. Daarna heb ik nog weer een paar jaar in een andere HJ60 gereden, waarvan chassis en koets wederom in schrikbarend tempo wegrotte en mij uiteindelijk liet staan met een paar gesneuvelde big-end lagers. De hele reut incl dubbel cab donor is toen uit sjagerijn in de verkoop gegaan; exit LC!
Maargoed, op een Vito raak je op gegeven moment ook uitgekeken + dat die geen 3 ton+ mogen trekken, dus zo kwam t dat ik onlangs een dubbel cab Navara D40 heb gekocht. Maar 2 ton gedraait, maar hij heeft wel wat verzorging nodig. Om te beginnen is de koppaking lek. Nou heb ik wel een paar x succesvol een koppaking vervangen van een ouder type diesel, maar na de Haynes doorgelezen te hebben en wat filmpjes op youtube te hebben gezien, krijg ik t idee dat dit allemaal net ff wat nauwkeuriger komt dan dat oude spul en twijfel ik of ik hier zelf aan wil beginnen. Is er een revisiebedrijf wat jullie me kunnen aanraden?