• Advertisement
ALLETOUW.NL

Schofterige reacties tegen nieuwe leden

Huisregels, algemene gang van zaken, mededelingen, tips, op- en aanmerkingen voor het gebruik van MODDERPOEL en zaken die alle MODDERPOELERS betreffen.

Re: Schofterige reacties tegen nieuwe leden

Berichtdoor Scratch » zo okt 20, 2013 8:34 pm

Ach, een beetje animal farm heb je overal :-"
Dat zien we morgen dan wel weer...
Scratch

Berichtdoor leon sj413 » zo okt 20, 2013 8:58 pm

voorstellen is wel zo netjes, maar dat is ieder voor zich toch...
modderators kunnen zon reactie dan toch verwijderen of kan alleen de poster dat?
Afbeelding
leon sj413
Veelpleger

Berichtdoor The Downloader » zo okt 20, 2013 9:05 pm

Ik kan me goed voorstellen dat mensen die niet vaak op een forum komen er niet aan denken om zich eerst voor te stellen en dan pas een reactie te plaatsen. Vaak zijn het mensen die vol met vragen zitten en die vergeten dan om zich voor te stellen. Er is niets mis mee om mensen erop te wijzen dat het op prijs gesteld wordt als ze zich voorstellen maar doe dat wel op een normale manier.
Suzuki SJ413 Cabrio Bj '87
The Downloader

Berichtdoor Rumble » zo okt 20, 2013 9:12 pm

rockytaxfree schreef:als een nieuw iemand tegen mij begint te praten , zonder zich voor te stellen , of een hand geven ... ( in het eggie)

ben ik voor 80% al klaar met die persoon....

dus hier hetzelfde..

Ik ben het wel met je eens, maar zouden we juist als ingetogene de nieuwelingen niet moet oppakken en gastvrij moeten onthalen? dus juist uitnodigen en wegwijs maken hoe we met elkaar omgaan op dit forum, in onze kroeg en tijdens 4x4 rijden. Ach wat l#l ik nou, het is herfts blaadjes vallen, dan zijn we allemaal wat prikkelbaarder, zal wel weer goed komen met de kerst! O:)
Don't follow me! I 'm lost to!
Rumble

Berichtdoor moxie » zo okt 20, 2013 9:16 pm

voorop gesteld dat ik lompe of botte opmerkingen niet kan waarderen(op die van monster na dan :mrgreen: ) , wil ik toch ff wat zeggen over wat RTF zei;

Wij maken het heel vaak mee , dat je op een project bezig ben en dat er dan een "pannekoek " binnen komt , naar je werk kijkt en dan begin met :

"moet dat niet zo of zo - is dat wel sterk genoeg - moest dat niet al klaar zijn - kunnen jullie niet ...... " enz enz

dat irriteert gewoon vreselijk en de reactie oproept van " wie ben je eigenlijk"

en dat kan ook zo zijn als er 1 op modderpoel komt en begint met " ik heb een .... en hij doet niet dit maar wel dat .............."

voor dat iemand er mee komt , JA je kan hem ook gewoon negeren :-"
Mitsubishi L200 '01 dubbelcabineSuzuki SJ410 '84 swift kuipstoelen ziarelli's extreme forest 12000 lbs liertoyota LJ73 90' - 2.4TD

land moet je niet roven , je moet door het land cruisen
moxie

Berichtdoor The Downloader » zo okt 20, 2013 9:17 pm

Ik voel een groepsknuffel aankomen
Suzuki SJ413 Cabrio Bj '87
The Downloader

Berichtdoor prutser » zo okt 20, 2013 9:18 pm

k_a_lf schreef:Hoewel ik iemand ben die geen voorstander is van reacties in de trend van "zou jij je niet eerst netjes voorstellen?", voel ik me gelijk aangesproken en heb het gevoel dat het hier over gaat:
k_a_lf schreef:
vincent van b schreef:ik wil het Gert wel even vragen , die weet wel welke vaste kleppnen er in kunnen

Speciale eerste post vind ik...

Dat had overigens niets te maken met het feit dat die zich niet had voorgesteld voor alle duidelijkheid en was inderdaad eerst getypt en dan gedacht. Die post kwam gewoon over als zogenaamd "een kennis" van een verdwenen lid. Waarmee ik niet bedoel dat Gert niet terug zou mogen komen overigens he :mrgreen: , wil alleen maar zeggen dat dit op die manier wat laf zou zijn.
Heb het op andere fora ook meegemaakt dat verdwenen leden opeens opgehemeld worden door nieuwe leden die dan toevallig hetzelfde IP adres bleken te hebben, dus ben daar een beetje gevoelig aan :oops: .

Dit is/was niet Gert,herr Dieter ,maar de zoon van shitbull ,beide komen net als ondergetekende zo af en toe eens buurten (en slap O-h -en) bij Gert in de werkplaats... :-"
Land Rover Discovery 1, 200 Tdi, performance intercooler, extra metertjes. Conti Cross Contact 205 80 R16 .
LJ80 Q '81 restauratie project
prutser
Opperspammer

Berichtdoor moxie » zo okt 20, 2013 9:20 pm

The Downloader schreef:Ik voel een groepsknuffel aankomen

:smt008 :smt052
Mitsubishi L200 '01 dubbelcabineSuzuki SJ410 '84 swift kuipstoelen ziarelli's extreme forest 12000 lbs liertoyota LJ73 90' - 2.4TD

land moet je niet roven , je moet door het land cruisen
moxie

Berichtdoor k_a_lf » zo okt 20, 2013 9:36 pm

prutser schreef:Dit is/was niet Gert,herr Dieter ,maar de zoon van shitbull ,beide komen net als ondergetekende zo af en toe eens buurten (en slap O-h -en) bij Gert in de werkplaats... :-"

En dat weet ik (nu) ook wel. Maar zoals ik al zei kon dat wel zo geïnterpreteerd worden en zoals ik al zei heb ik daar slechte ervaringen in dus dan ben je al snel bevooroordeeld :oops: . Dit soort zaken is dan weer wel te voorkomen door je even voor te stellen natuurlijk :lol: , maar dat neem ik ook niemand kwalijk dat/als ze dat niet doen.
What doesn't kill me only makes me more pissed off...
k_a_lf

Berichtdoor sanderunizuki » zo okt 20, 2013 9:42 pm

The Downloader schreef:Ik voel een groepsknuffel aankomen

m30
Toyota Landcruiser HDJ75 pick-up BE trekker, 1HD-FT 4.2TDi 24valve, Automaat, Fulltime 4WD, 3 sperren,
Toyota Landcruiser HDJ100 pick-up, in aanbouw
En te veel LWB Suzuki's (10) :-)
http://www.monotherm-recreatie.nlhttp://monotherm-webshop.nl
sanderunizuki
Veelpleger

Berichtdoor Cybsoft » do okt 29, 2015 3:25 am

Ik heb mij, als nieuweling zijnde wel voorgesteld, maar dat was puur omdat ik toevallig wist dat dat een beetje een ongeschreven regel is als je regelmatig een forum bezoekt.
Maar ik denk wel dat er verschil zit tussen iemand die inderdaad gewoon 1 vraag heeft en het de 'experts' even wil vragen of iemand die regelmatig op het forum te vinden is en reageerd op dingen etc.
Dan is het inderdaad wel zo netjes om je even voor te stellen.
Maar wat de vervelende opmerkingen betreft, ik heb ze her en der ook wel zien staan.
sommigen aardig als remindertje dat dat wel zo netjes is, sommigen minder lief.
Maar wat boeit het?
Wat ik zeg, als iemand actief is op een forum zal diegene vanzelf het voorstel-topic tegenkomen en even een postje erin gooien toch?
If you can't fix it with a hammer, it's an electrical problem!

Suzuki Jimny 1.3 JLX '99 (met schuifdak 8))
- 2,5" OME lift kit + 2" bodylift
- 235/75-R15 Maxxis Bighorn M/T
- Warrior Spartan 8000lbs

Jimny Warriors
Cybsoft

Berichtdoor Scratch » do okt 29, 2015 8:09 am

Klopt helemaal. Soms is het hoe meer postings iemand heeft, de minder de inhoud is. Zo gaat nu eenmaal. Men stijgt soms een beetje boven zichzelf uit :-k

En mocht je bij jezelf ergens aan irriteren... Gebruik dan na de eerste regel die je geschreven heb de delete knop en negeer het bericht :-"

Overigens +1 voor de topic starter!
Scratch

Berichtdoor Scratch » do okt 29, 2015 8:10 am

Oh, en min 1 voor Patrick :twisted:
Scratch

Berichtdoor jofer » vr okt 30, 2015 12:15 pm

Het kan ook onwetendheid zijn.
Als je geen ervaring hebt met forums dan is de kans groot dat je helemaal niet weet dat er een topic als voorstellen is.
Dat is mij ook wel eens gebeurd.
Maar ik zie het op het werk ook wel eens, dat er een nieuwe collega komt en die heeft zich dan niet aan iedereen voorgesteld.
Zo'n iemand word dan snel genegeerd door de collega's die hij vergeten is, dat vind ik niet terecht.
Een nieuwe werknemer bij een middelgroot bedrijf ziet al gauw 50 nieuwe gezichten en een nieuwe omgeving/werkzaamheden.
groeten johan
Jeep grand Cherokee zj 5.9 v8 quadra trac.
235/85/R16 gt radial adventuro MT.
jofer

Berichtdoor Scratch » vr okt 30, 2015 9:42 pm

jofer schreef:Het kan ook onwetendheid zijn.
Als je geen ervaring hebt met forums dan is de kans groot dat je helemaal niet weet dat er een topic als voorstellen is.
Dat is mij ook wel eens gebeurd.
Maar ik zie het op het werk ook wel eens, dat er een nieuwe collega komt en die heeft zich dan niet aan iedereen voorgesteld.
Zo'n iemand word dan snel genegeerd door de collega's die hij vergeten is, dat vind ik niet terecht.
Een nieuwe werknemer bij een middelgroot bedrijf ziet al gauw 50 nieuwe gezichten en een nieuwe omgeving/werkzaamheden.

Dat soort collega's had ik ook. Met de nadruk op had. Als je een nieuwe collega al niet thuis kan voelen zit je zelf ook niet op de goede plek [-X
Scratch

Vorige

Keer terug naar • ALGEMEEN