Wil je stickers?

Ik maak “cut vinyl” stickers tegen een erg vriendelijke prijs voor MODDERPOELERS;
Alle stickers worden gemaakt van de hoogste kwaliteit "Oracal vinyl" in mijn eigen werkplaats.
Of je nu een bestaande sticker wilt of je eigen ontwerp wilt laten maken; alles kan!
PB voor vragen of mail naar modderpoel@myspace4x4.com onder vermelding van je gebruikersnaam.

Wil je stickers?

Berichtdoor TobyJug » zo feb 14, 2010 11:51 am

Afbeelding Afbeelding

Ik heb de vinyl snijmachine weer volop in gebruik genomen en het kleuren assortiment flink aangevuld zodat bijna alles mogelijk is.

Alle stickers zijn hand gemaakt van de hoogste kwaliteit “Oracal vinyl” in mijn werkplaatsje. Dus geen geprinte stickers want die vervagen veel te snel, deze stickers vervagen niet zomaar.

Of je nou een bestaande sticker of logo wilt laten maken of dat je een eigen design hebt voor op je auto het kan allemaal.
Ik kan zelfs eventueel een sticker voor je ontwerpen voor een klein beetje extra.
Er is geen minimale of maximale bestelling dus zelfs 1 sticker kan gemaakt worden voor je.

Ik kan op het moment over een breedte van maximaal 32” snijden, maar houd het liever binnen de 55cm.. De lengte maakt niet uit.
Meer dan 1 kleur is ook mogelijk maar houd er rekening mee dat het dan dus meerdere stickers op elkaar geplakt zijn.

Deze sticker service is alleen voor geregistreerde MODDERPOELERS dus bij contact even je gebruikersnaam vermelden.
PB me voor vragen of mail naar modderpoel@myspace4x4.com

Betaling kan via Paypal of op de bank overschrijven; Ik zal even kijken of ik van de week ook even Ideaal kan aanvragen.

Afbeelding naar: modderpoel@myspace4x4.com

Groetjes,

Toby

PS: Modderpoel stickers gewoon via MODDERPOEL (Tukkerrik) bestellen dus NIET via mij.
Afbeelding
MODDERPOEL COMES WALES 2010 DONE...
MODDERPOEL COMES TO THE UK IN APRIL 2011..
TobyJug
Adverteerder

Re: Wil je stickers?

Berichtdoor TobyJug » zo feb 14, 2010 12:15 pm

Overschrijving op de ING bank kan nu ook prima...
mocht je hiervan gebruik willen maken dan zal ik je de bankgegevens per PB sturen...
Afbeelding
MODDERPOEL COMES WALES 2010 DONE...
MODDERPOEL COMES TO THE UK IN APRIL 2011..
TobyJug
Adverteerder

Keer terug naar Toby's Stickershop