monster to be schreef:Iemand een goede suggestie voor een ander merk schokbrekers ???![]()
![]()
ik heb nog een set van 4 splinternieuwe heavy duty schokdempers te koop.

komen van j& a tuning
Moderators: Dion, Muddy Bandit
monster to be schreef:Iemand een goede suggestie voor een ander merk schokbrekers ???![]()
![]()

lukas___ schreef:...ik heb nog een set van 4 splinternieuwe heavy duty schokdempers te koop.
komen van j& a tuning

!!De Rode Baron schreef:lukas___ schreef:...ik heb nog een set van 4 splinternieuwe heavy duty schokdempers te koop.
komen van j& a tuning
En wie is U....?![]()
![]()
viewforum.php?f=2&start=0
door monster to be » di maart 09, 2010 9:26 pm
Als je de 21e naar lansard komt.. dan kun je mijn wagen zien, spoa met 3" trailmaster.
Word voor mij ook de eerste keer met deze wagen. dus hopen dat het wat word.
Grtz Rens
Ik was inderdaad wel van plan om de 21e naar lansard te gaan, ennuh heb ook al met interesse naar jouw postings gekeken, inderdaad denk ik dat we een beetje dezelfde ideeën hebben....
Zie je de 21e

monster to be schreef:Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om de spoa te houden en ook de bladveren te vervangen voor 3" trailmasters met nieuwe trailmaster schokbrekers. De spoa wordt deze keer wel goed gemaakt door de fussebollen los te slijpen en weer opnieuw vast te lassen.
Als het een beetje meezit rijdt ik binnenkort op patrol assen met 33" blackstar mudmax. het wachten is nu even op de bandjes en velgen
laat maar horen voor transport 
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast